blää på marco o david ......

ida i skolan va vi först i gympasalen o massa sjöng o dansa oså , sen gick vi upp o kolla på en film haha käka o körde musik tävling o fikade oså och fick betygen , ganska nöjd ändå.
efter skolan när ja gick utanför dörren sprang marco emot mig och ja sprang som fan xd så fällde marco mig o ja ramlade i all snö va skit mycke där. så kommer ja inte upp för marco står o kastar snö på mig o håller i mig. fyfan va sur jag blev! idioter xd så jäla kallt..
när ja kom hem byte ja om o snacka lite med felicia.
så snart ska mamma köra mig till felicia skarp o sen kommer hanna lijander också :) de blir säkert jätte nice (; puss har me mig mobilen :) <3 / fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0