busigt tycker jag

i måndags va jag med freja den pajen. hemma hos henne och vi kolalde på film o käkade o snacka typ , kolla på tv hahah. hon har tuffa hundar iaf , doris o lillemor HAHA . busiga som fan ;)

idag hade vi fysik prov och det gick super bra! hihi trodde ja inte alls skulle klara det -.-' ! hahah..
busade med jontä ida som vanligt också HIHIH (/)
efter ksolan gick ja hem o käka o tog på mig fotbollskläderna o stack ner till amanda windell o kolla på hary potter igen, ball som fan är hon (h) haha,så körde pelle oss till tränignen och de va kul som fan! hihihihii. tvär kul ;)
när ja kom hem käka ja tacos o kolla på andra avenyn o dushade. 
 
IMORGON BLIR DET FOTBOLLSTUNERING! ooooh shit xd kommer göra bort mig hhahahahhahah xd puss på de ..

// fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0