en super dag förutom dom 2 timmarna -.-' HAHA :D

dans i skolan idag!! roligare än roligast!!
vi hade pernilla och de va några från min klass onågra i a o några i 6an typ 3 haha. det va iaf hur jävla roligt som helst! nu har jag bestämt mig med danserna också! efter jul blir det.. mtv funk , balett , hiphopp och ksk jazz om ja hinner :)!! så dansa vi inför typ några klasser vet inte vilka de va. min gympa lärare va med o dansa o christina va med (/) haha sött! efter dansen gick vi upp o skulle pyssla men de ja o nelly gjorde va o stämpla varandra ed glitter saker hahahah. efter så käka vi och så efter de gick ja själv till uppehållsrummet o spelade pingis med anders (skolvärden) hahah , han va tvär bra ju haha, de va lite nice (h) ähm så skulle vi se på film, kommeri nte ihåg va den heter men en sög iaf!! fifan va dålig den va!! så ja o hanna la oss på fyra bänkar o sov så kommer såklart nelly o lägger sig bakom mig o ska hålla på.. hahaha! filmen va 2 timmar lång och det va bara tre som ville se den dom andra snacka eller sov eller ngt haha. tillslut när filmen va slut så skulle vi städa våra skåp och de gick prima så ja tog lite papper o började spela fotboll med jontä. fast han gav sig så ja sprang i korridoren och alla skratta ihjäl sig men såklart kommer der en lärare -.-' HAHAHA ! 
felix va såklart sist... så ja väntade på han o va med jesper kraft lite granna o dansade o massa.
så skulle vi gå hem och det va ju så helvetes kallt asså! fifan verkligen inte kul asså! -.-'
när ja kom hem skulle ja o alex laga pannkakor o de gick inte så bra så ja la mig p golvet o sov. hahaha typ :D
sen sov ja i soffan o nu skaj a kolla på BONDE SÖKER FRU ! pöss på de allihopa ;)
/fannnnyyy

   
jag ser ut som en kines xd
pöss på felix min bästis ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

sluta inte i jazzen! :o<3

2009-12-18 @ 14:59:36
URL: http://amandabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0