fanny goes blogging HAHA :D

hejsan , nu är jag i skolans biblotek och väntar på att vi ska ha en jätte rolig so lektion! haha.
i måndags var jag på dansen, det var tvääääär kul! klarade danserna jätte bra och ah hihih, det va bara jätte roligt. på jazzen kom det några o kollade men alla i dansen gick längst bak o fega ur så ja freja o amanda ställde oss allra längst fram o ja gjorde bort mig lite så där , men bra gick det!!
mtv funken , gick också toppen bra! så himla go är ni alla tjejer! saknade emma på funken men :(

igår va det en mycke trevlig skoldag hahahahaha. neh skoja. fick VG på det nya franska provet iaf.
efter skolan gick ja felic o jontä hem o ja käkade o slängde på mig fotbolls kläderna och sprang ner till amanda windell. vi kollade lite på "du är vad du äter" haha , hon va fan inte ens tjock xd men så kolla vi på harry potter o halv blodsprinsen tror jag att det va. jätte bra men läskig (a) hann inte se klart hela för vi ksulle springa hem till mig så mamma kunde köra oss till träningen. det va en rolig träning den här gängen tyckte jag haha. ik rössö ♥ :) vi ska på dm eller ngt nu i december , det blir typ 10 st som ska följa med , haha inte en chans att jag kommer få åka med. ahahha :)..

men nu ska jag på lektion och busa med jontä :)  ha det bra pösssss !

 

HAR MITT GAMMLA NR NU ! så alla vet xd (( fanny

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0