mi helg i tandådalen/hundfjället

jätte kort om helgen. jag var ju i fjällen och dit åkte också , linn persson chris persson jackie paula oliver alex jenny ja. jakob ternström (stavning) hahaha. natalie david och hans tre syskon. och massa vuxna.
första dagen va det kalas för linns mamma , de va mysigt.
nästa dag , freda åkte vi i backarna , vi hade våran stuga precis vid backarna så va jätte bra! ja åkte inte s¨mycket , fick jätte ont i kroppen -.-' plus att det va mega tråkigt. jenny blev jätte sjuk så vi kollade på barnkanalen hela dan haha. på kvällen gick natalie linn och jag till poolhuset. där bastade vi och satt i bubbelpoolen och myste. så träffade vi på några jätte söta killar. dom va jätte snälla. satt med dom i bubbelpoolen och snacka. haha han ja satt bredvid va jätte snuskig och försökte göra massa säger inte vad :)
haha , så körde vi skicka vidare leken och alla tog på varandra som fan ahahhaha. så frågade dom mig om ja ville me dom o mysa o käka chips o så efter idol HAHA. öhm , nejtack ropade linn xd aja .. efter gick vi hem o kolla på idol o myste!
på lördan sov ja till 11 och kom ut i backarna vid typ 12 då hade alal redan åkt i 4 timmar xd
OH SHIT.. ahhah.. linns låtsas papap lurade ut oss på en svart backe xd ja fick seriöst panik. det va inte kul ngn stans alls! fy -.-' tog av mig skidorna mitt i backen o sa till alla att ja va rädd xd usch! :( HAHAHA.
på kvällen kolla vi på film till 10 typ. sen blev ja busig så ja ringe linn o sa att v skulle dra ut o åka pulka! så ja drog ut alla ungdomar :F !!
alla va skit trötta men fifan va kul det va !! AHAHA.
så gick vi bort till några mega snygga killar som åkte snowboard på ett hopp oså. så sa ja hej till en, han bah hallå så prata vi lite. sen kom han as nära o bah BERIT! o pekade på mig xd blev ju as rädd!! så ja ramlade baklänges o slog i rumpan -.-' ÄH ja gjorde en fanny , alltså typiskt fanny typ ....... HAHAAHH
ah så givk vi in typ 00,50 till husen då va det tvär kallt o tvär halt! -.-'
när ja kom hem kolla ja på film med oliver liten emn ah skulle ju såklart sova så ja gick upp ja me.
nästa dag , sönda. packade vi ihop o städade. åkte tväär länge -.-' i typ 6 timmar. satt o sjöng bara men haha.


det blev ite så kort :o xd 

// fannnyy


älskar o bita på min jacka .


ääh , inga kommentarer! (H)


jackie o chriS pisS :D


dom är fiskaR


och dom är grodoR



syskon LÖVE ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0